Posiadając aktualne orzeczenie o niepełnosprawności mogą Państwo ubiegać się o dofinansowanie do studiów z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu "Aktywny Samorząd" moduł II.

Wniosek o dofinansowanie składają Państwo w miejscu swojego zamieszkania w placówce, pod którą Państwo podlegają: 

  • Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie,  
  • MOPS, MOPR, WCPR.

Znajdą tam Państwo również szczegółowe informacje na temat programu i składania wniosków.

 KANDYDACI

Jeśli jesteście Państwo kandydatami na etapie rekrutacji i potrzebujecie zaświadczenia do wniosku w ramach programu  Aktywny Samorząd, prosimy o przesłanie załącznika do wniosku (którego wzór możecie pobrać Państwo ze strony placówki, pod którą podlegacie) na adres e-mail aktywnysamorzad@vizja.pl najpóźniej do dnia 30 września.


ZAŚWIADCZENIA

Jeśli jesteście Państwo już studentami i potrzebujecie zaświadczenia o zaliczeniu semestru lub innych zaświadczeń do składania wniosku w ramach programu "Aktywny Samorząd informujemy, że wszystkie wyżej wymienione zaświadczenia wystawia dla Państwa Biuro Obsługi Studenta

 

FAKTURY

Aby otrzymać fakturę do rozliczenia się z programem "Aktywny Samorząd' prosimy o kontakt z Kwesturą pod adres

e-mail kwestura@vizja.pl.